METRO Cash & Carry România lanseazã Romanian Winecellars, colecþia „Fresh", o selecþie de vinuri marcã proprie dedicatã sezonului estival prin care se contureaza un nou segment, cel al vinurilor proaspete si rãcoritoare.
Colecþia nou lansata conþine vinuri tinere, florale, vioaie care se asociazã perfect cu preparatele culinare uºoare. Urmând tendinþele internaþionale din domeniu - vinurile proaspete⁄rãcoritoare, rosé⁄champagne - colecþia de vinuri propusã de METRO Cash & Carry România clienþilor profesioniºti ºi cunoscãtorilor din domeniu oferã arome ºi senzaþii florale subliniate totodatã prin folosirea mesajului vizual, pe fiecare etichetã - o floare caracteristicã pentru vinul în cauzã.
„Prin Romanian Winecellars, colecþia „Fresh", METRO Cash & Carry este un deschizãtor de drumuri pe piaþa vinurilor din România, dezvoltând segmentul nou de vinuri proaspete. Prin acest proiect, METRO consolideazã poziþia Romaniei pe piaþa internaþionalã a vinurilor, oferind posibilitatea unei noi alegeri special create pentru clienþii profesioniºti" declara dl. Bart Blomme - Director Cumpãrãri Produse Alimentare, METRO Cash & Carry România ºi Moldova.
Prezentate într-un ambalaj original, colorat ºi vioi, vinurile din Colecþia „Fresh", sunt atât vinuri albe (Zghiharã, ªarbã, Feteascã Albã, Feteascã Regalã, Sauvignon), roze (Roze, Busuioacã, Vãratic) cât ºi roºii (Bãbeascã Neagrã, Feteascã Neagrã, Cabernet) ºi vinuri frizzante (Uºurel de varã, Rãcoros de Varã).
Colecþia Winecellers se adreseazã, în special, segmentului de clienþi Horeca (terase, restaurante), celor ce doresc sa se diferenþieze ºi sã-ºi surprindã la rândul lor clienþii, cu un plus de savoare pentru perioada de vara.
Sursa: http://www.doingbusiness.ro
Data: 2009-08-19