METRO Cash & Carry România lansează Romanian Winecellars, colecția „Fresh", o selecție de vinuri marcă proprie dedicată sezonului estival prin care se contureaza un nou segment, cel al vinurilor proaspete si răcoritoare.
Colecția nou lansata conține vinuri tinere, florale, vioaie care se asociază perfect cu preparatele culinare ușoare. Urmând tendințele internaționale din domeniu - vinurile proaspete⁄răcoritoare, rosé⁄champagne - colecția de vinuri propusă de METRO Cash & Carry România clienților profesioniști și cunoscătorilor din domeniu oferă arome și senzații florale subliniate totodată prin folosirea mesajului vizual, pe fiecare etichetă - o floare caracteristică pentru vinul în cauză.
„Prin Romanian Winecellars, colecția „Fresh", METRO Cash & Carry este un deschizător de drumuri pe piața vinurilor din România, dezvoltând segmentul nou de vinuri proaspete. Prin acest proiect, METRO consolidează poziția Romaniei pe piața internațională a vinurilor, oferind posibilitatea unei noi alegeri special create pentru clienții profesioniști" declara dl. Bart Blomme - Director Cumpărări Produse Alimentare, METRO Cash & Carry România și Moldova.
Prezentate într-un ambalaj original, colorat și vioi, vinurile din Colecția „Fresh", sunt atât vinuri albe (Zghihară, Șarbă, Fetească Albă, Fetească Regală, Sauvignon), roze (Roze, Busuioacă, Văratic) cât și roșii (Băbească Neagră, Fetească Neagră, Cabernet) și vinuri frizzante (Ușurel de vară, Răcoros de Vară).
Colecția Winecellers se adresează, în special, segmentului de clienți Horeca (terase, restaurante), celor ce doresc sa se diferențieze și să-și surprindă la rândul lor clienții, cu un plus de savoare pentru perioada de vara.
Sursa: http://www.doingbusiness.ro
Data: 2009-08-19